man kan ikke scrolle i popuppen der kommer allerførste gang man har installeret udvidelsen.
jeg er ikke sikker på om det kun er på firefox...
Reviewing
changed status toUnder Review·Apr 20, 2026
Apr 20, 2026
Jeg forstår ikke helt hvilken du taler om.
Altså onboarding popupen burde egentlig være ret lille uden brug for at scrolle. Hvis du kunne sende et screenshot ville det være mega nice :)
Jeg forstår ikke helt hvilken du taler om. Altså onboarding popupen burde egentlig være ret lille uden brug for at scrolle. Hvis du kunne sende et screenshot ville det være mega nice :)