BetterLectioB
BetterLectio
May 4

Mulighed for sidepanel eller modal til opgaver

Det kunne være smart hvis man, ligesom med skemabrikker, kunne vælge om opgaver skulle åbnes som sidepanel eller modal. :)
PendingPending